2. jaanuar 2008

HEAD UUT AASTAT JA NOBEDAID NÄPPE KÄSITÖÖS !!


Kohtumne jälle 11. jaanuaril ! Huvilistele näitan veel korra varbast soki kudumist. Kõik muud soovid, plaanid, ettepanekud jms. teretulnud. Ikka selleks, et huvitav oleks ja midagi juurde õpiks, mida veel ei oska.

NB !
Paras hetk oleks ka tagasi vaadata eelmisesse käsitööaastasse 2007- mis oli selle aasta suurim leid/avastus/üllataja ja mis oli käsitööalane pettumus? Lugejaküsimusele vastajate vahel loosime vana aasta meenutuseks ehk nännigi ;)

6 kommentaari:

Katre ütles ...

Head uut aastat kõigile ka minu poolt!
Parim leid mulle oli AEG, mille kasutasin käsitööd tehes (ja selle kõrval saalomoni sõlm - olen ikka alles täitsa algaja :)ja tegelikult paeltikkimine ning pärlid tekitasid ka paraja vaimustuse).
Kuna me ei täida ju kohustuslikku õppeprogrammi, siis minu "ringkonnas" kasutust mitte leidvate asjade tegemist endale ette ei võtnud.
Loodan, et reedene käsitööring jätkab veel pikalt juba alustatud teed!

Anonüümne ütles ...

Head hatust aastat! Mina ei üllata muidugi teist kedagi sest minu selle aasta suurim leid, üllatus ja armastus on ikka see vana hea lambavill, villa niitmine, viltimine ja muidugi ketramine. Mind ei üllatanud mõistagi selle olemasolu- pigem ikka see et see minuga nii hästi klapib :)
Pettumuseks- kui seda nii saab nimetada- oli see, et mitme käsitöömeistri ja uurija läbi kinnitust leidis üks minu ammune kuri kahtlus lõngade taimedega värvimise osas... et seda erkpunast küüdutriipu värviti ikkagi hoopis meretagant toodud värviga mitte kodumetsa taimega :((
Ja tiba mõlemasse kategooriasse kuulub minu jaoks ka 2007sse jääv episood SM kooli käsitööõpetajana töötamisest. Tore oli aga otsa sai :D

Anonüümne ütles ...

Head Uut aastat kõigile!
Mind üllatas kõige enam just see viimane soki kudumine varba otsast alustades,sellest polnud ma küll varem miskit kuulnud.Nüüd juba kannan sokke rõõmuga:)Minagi loodan,et käsitööring kestab veel kaua kaua ja saan palju uut õppida.Järgmisel korral tahaksin labakuid teha ja nendele miski huvitava palmiku või muu mustri teha,ehk Kaili Sul on miskit mustrit välja pakkuda järgmisel korral:)

Ave-Marii

Anonüümne ütles ...

Eeeeeh..ma vist natuke halvasti väljendusin ... see lõpu küsitlus ei käi sugugi mitte ringi kohta :) üleüldise käsitööaasta 2007 kohta ikka !

-Kaili-

karina ütles ...

HEAD UUT AASTAT!

Käsitööalane üllatus - kõigepealt meenuvad sellised märksõnad nagu viltimine, kedervars ja saalomoni sõlm :)
Pettumus - aega on alati vähem, kui ideid ja võimalusi neid teoks teha :(

Aga kokkuvõttes - minu jaoks oli see vägagi käsitööaasta ja hirmus kahju on, et reedeti ma ei pääse praegu kuidagi töö tõttu ringi.

reelika ütles ...

Head uut kõigile!
Minu eelmise aasta suurim avastus oli isetegija foorum, lõpmatult ideid, jõuaks vaid teha nii palju kui tahaks. Käsitööd tegin vist pisut rohkem kui varasematel aastatel, lapsega "puhkusel" olles on ju aega rohkem. Suurim ebaõnnestumine oli vast isadepäeva särk, meie ilus kollane värv imendus peaaegu jäljetult särgi sisse, midagi hägust tuli välja. Sellelt aastalt ootan uusi väljakutseid ja kordaminekuid.